TİMBİR Başkanı Süleyman Basa: Siber Zorbalık Toplumsal Sorun Haline Geldi

Ankara’da Dijital Şiddet Paneli’nde konuşan TİMBİR Başkanı Süleyman Basa, siber zorbalığın toplumsal mesele olduğunu vurguladı.

Ankara’da düzenlenen Dijital Şiddet Paneli’nin açılış konuşmasını yapan TİMBİR Genel Başkanı Süleyman Basa, siber zorbalığın toplumsal bir sorun haline geldiğini ifade etti. Teknolojiyi kullanırken, ekranın karşısında bir insanın, duygularının ve hayatının bulunduğunu akıldan çıkarmamak gerektiğini vurguladı.

Süleyman Basa, sözlerinde teknolojinin iyilik amaçlı kullanılmasının önemine dikkat çekerek, ekranın arkasındaki kişilerin gerçek insanlar olduğunu unutmamamız gerektiğini belirtti.

Bu uyarı, dijital şiddetle mücadelede farkındalığın artırılmasının gerekliliğini ortaya koydu.

Haberi Derleyen: Berke TAŞ

Gündem Haberleri