Euro
37,5000
© 2026 Birlik Gazetesi - Türkiye'de Son Dakika Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Nallıhan'da 2025-2026 Eğitim Yılı Sonlandı, Öğrenciler 3 Aylık Yaz Tatiline Başladı

Nallıhan'da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ikinci dönemi tamamlandı, öğrenciler 14 Eylül 2026'da okula dönecek.

Yayınlanma
2 Dk Okuma Süresi

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı ikinci dönemi, bugün itibarıyla sona erdi. Nallıhan ilçesinde ilköğretim ve ortaöğretim düzeyinde eğitim gören öğrenciler, karnelerini alarak 3 aylık yaz tatiline çıktı. Öğrencilerin heyecanı, Nasuhpaşa İlkokulunda düzenlenen karne töreninde gözlemlendi; burada öğrenciler tatile başlamanın sevincini yaşadı.

Törene; Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Fatih Ünal, Milliyetçi Hareket Partisi Nallıhan İlçe Başkanı Ferhat Efe, kamu kurum ve kuruluş müdürleri ile çok sayıda veli katılım sağladı. Kaymakam Semih Doğanoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede sorunsuz ve başarıyla tamamlandığını vurgulayarak, karne alan tüm öğrencilere güzel bir tatil diledi.

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yayımlanan 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Takvimi uyarınca, öğrenciler 14 Eylül 2026 Pazartesi günü ders başı yapacaklar. Böylece yaz tatili sona erecek ve yeni eğitim-öğretim yılı başlayacak.

Haberi Derleyen: Okan AVCI

İlgili Konular:

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.