Euro
37,5000
© 2026 Birlik Gazetesi - Türkiye'de Son Dakika Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

İskenderun Devlet Hastanesi asansör arızasında sağlık çalışanı acil servise alındı

İskenderun Devlet Hastanesi'nde sabah saatlerinde hasta asansöründe arıza meydana geldi, sağlık çalışanı tedbir amaçlı acil servise alındı.

Yayınlanma
1 Dk Okuma Süresi

Hatay'ın İskenderun ilçesindeki İskenderun Devlet Hastanesi A Blok'ta sabah saatlerinde bir olay yaşandı. Hasta asansörü, arıza nedeniyle aniden zemin seviyesine indi. Bu sırada asansörün içinde bir hastane personelinin bulunduğu öğrenildi.

Olayın bildirilmesi üzerine hastane yönetimi ve teknik ekipler hızla bölgeye sevk edildi. Başhekim Dr. Adem Sarı da olay yerine gelerek incelemeleri yakından takip etti. Asansörde bulunan sağlık çalışanı, tedbir amaçlı olarak acil servise alınarak gözetim altına alındı.

Yaşanan bu olayın ardından asansör kullanıma kapatıldı ve teknik inceleme başlatıldı. Başhekim Dr. Adem Sarı'nın talimatıyla kazanın nedenini ortaya çıkarmak için idari soruşturma açıldığı duyuruldu. Yetkililer, asansörde meydana gelen arızanın tüm yönleriyle araştırıldığını ve gerekli güvenlik önlemlerinin alınacağını ifade etti.

Haberi Derleyen: Sevda ER

İlgili Konular:

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.