2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi nedeniyle Hatay'ın Samandağ ilçesinde karne dağıtım töreni yapıldı. Bu önemli etkinlik, eğitim yılının tamamlanmasının ardından öğrencilerin başarılarını kutlamak amacıyla organize edildi.
Azize Süleyman Yalçın İlk ve Ortaokulunda gerçekleşen programa, Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Samandağ Kaymakamı Emre Dündar ve İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Harun Tüysüz katıldı. Yetkililer, öğrencilerle bir araya gelerek onların karne sevincine ortak oldu.
Programda çocukların ve gençlerin gösterdiği başarılar takdir edilirken, eğitimciler ve idareciler de yeni eğitim öğretim yılına dair beklentilerini dile getirdi. Karne dağıtımı, öğrenciler ve aileleri için coşkulu ve anlamlı bir an olarak kayıtlara geçti.
Haberi Derleyen: Emre Aladağ