Recep Tayyip Erdoğan, eğitim yılının tamamlanmasının ardından öğrencilere başarılarından dolayı tebriklerini iletti ve yaz tatilinde keyifli vakit geçirmelerini temenni etti. Cumhurbaşkanı ayrıca ailelere de teşekkür ederek, onların katkılarına değindi.
Sosyal medya üzerinden yapılan açıklamada, karnelerini alan öğrencilere yönelik şu ifadeler kullanıldı:
"Her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en içten duygularımla kutluyorum. Gözümüzün nuru çocuklarımızın dolu dolu ve mutlu bir yaz tatili geçirmelerini temenni ediyorum."
Haberi Derleyen: Okan AVCI