YAŞAR TONBAK tarafından bildirilen habere göre, Ankara’nın Beypazarı ilçesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü organizasyonuyla Rüstempaşa İlkokulu, Akşemsettin Ortaokulu ve Özel İyileştirme Engelliler Okulunda karne dağıtım töreni gerçekleştirildi. Tören öncesinde Kaymakam ve beraberindekiler, öğretmenler odasında bir araya gelerek çeşitli değerlendirmelerde bulundu.
Akşemsettin Ortaokulunda düzenlenen törene Kaymakam Ünal Coşkun, Belediye Başkanı Dr. Özer Kasap, AK Parti İlçe Başkanı Halil Etili, Belediye Başkan Yardımcısı Sezai Tolunay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Uslu, okul müdürleri ve sınıf öğretmenleri katıldı. Karne dağıtımı sırasında konuşan Kaymakam Ünal Coşkun, öğrencilere “Çocuklara tatilleri hak ettiniz, hepinize iyi tatiller diliyorum, gelecek yıl bir üst sınıfta görüşmek üzere” temennisinde bulundu.
Belediye Başkanı Dr. Özer Kasap da öğrencilere iyi tatiller dileyerek, “Bol bol kitap okuyun. Teknolojiyi de takip edin ama yararlı olanları kullanın. Hepinize iyi tatiller diliyorum” ifadelerini kullandı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Uslu ise 2025-2026 eğitim öğretim yılının sonuna gelindiğini belirterek, ilçede toplam 10 bin 250 öğrencinin karne alarak yaz tatiline çıktığını söyledi. Uslu, “Rüstempaşa İlkokulu, Akşemsettin Ortaokulu ve Özel Engelliler İyileştirme Merkezi Okulu’nda karne dağıtım töreni düzenlendi. Öğrencilerimizin sevinçlerine ortak olduk. Hepsine bol bol kitap okumalarını tavsiye ettik” dedi.
Haberi Derleyen: Berke TAŞ
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.