Euro
37,5000
© 2026 Birlik Gazetesi - Türkiye'de Son Dakika Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Antalya'da 11 kişi Mesleki Yeterlilik Belgesi sınavını geçerek belge almaya hak kazandı

Antalya Gazipaşa'da düzenlenen MYK sınavında 11 aday, iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun teorik ve uygulamalı sınavlarla belge almaya hak kazandı.

Yayınlanma
1 Dk Okuma Süresi

Antalya Gazipaşa Orman İşletme Müdürlüğü teknik personeli, ormanda üretim işlerinde çalışabilmek için zorunlu olan Mesleki Yeterlilik Belgesi (MYK) kapsamında eğitim ve sınav programını gerçekleştirdi. Bu program, belge almaya hak kazanmak isteyen adayların mesleki bilgi ve becerilerini ölçmek amacıyla düzenlendi.

Sınava katılan 11 aday, iş sağlığı ve güvenliği kurallarına tam uyumlu şekilde hem teorik hem de uygulamalı sınavlardan geçti. Adaylar, sınav sürecinde ağaç kesme, boylama, sürütme, yükleme ve boşaltma gibi orman üretim faaliyetlerindeki bilgi ve becerilerini uygulamalı olarak gösterdi.

Sınavı başarıyla tamamlayan adaylar, almaya hak kazandıkları MYK Belgesi sayesinde orman üretim faaliyetlerinde görev yapabilecekler. Yetkililer, mesleki yeterlilik belgesinin iş güvenliğinin artırılması ve nitelikli iş gücünün oluşturulması açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.

Haberi Derleyen: Berke TAŞ

İlgili Konular:

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.