Kars Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü personeline, Yeşilay Kars Şubesi formatörü Elif Hanım tarafından "Teknoloji Bağımlılığı Eğitimi" verildi.
Programda, teknoloji bağımlılığının bireyler ve toplum üzerindeki etkileri ayrıntılı olarak ele alındı. Katılımcılara teknolojinin dengeli ve bilinçli kullanımı, bağımlılığın belirtileri ile korunma yolları hakkında kapsamlı bilgiler sunuldu. Ayrıca dijital dünyada sağlıklı alışkanlıklar geliştirilmesi üzerinde duruldu.
Teknoloji kullanımının özellikle aile bağları, sosyal yaşam, iş performansı ve ruh sağlığı üzerindeki etkileri öne çıkarılırken, dijital dengeyi korumanın önemi vurgulandı. Katılımcılara günlük yaşamda uygulanabilir sağlıklı teknoloji kullanımı yöntemleri hakkında öneriler aktarıldı.
Programın interaktif bölümünde personelin soruları yanıtlandı ve teknoloji bağımlılığıyla mücadelede bireysel farkındalığın artırılmasının önemi belirtildi. Bu eğitimle katılımcıların konu hakkındaki bilgi düzeylerinin yükseltilmesi ve toplumsal bilinç oluşturulması hedeflendi.
Yeşilay Kars Şubesi yetkilileri, bağımlılıkla mücadele çalışmalarının aralıksız devam edeceğini ve toplumun tüm kesimlerine yönelik bilinçlendirme faaliyetlerinin süreceğini ifade etti. Eğitim sonrasında katılımcılar programdan memnuniyetlerini dile getirerek Yeşilay Kars Şubesi'ne teşekkürlerini iletti.
Haberi Derleyen: Berke TAŞ
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.