Türk İnternet Medya Birliği’nin (TİMBİR) 2. Olağan Genel Kurulu'nda söz alan Uluslararası Basın Federasyonu Başkanı Şakir Gürel, TİMBİR’in kuruluşundan bu yana sergilediği faaliyetlere olan takdirini dile getirdi. TİMBİR Genel Başkanı Dr. Süleyman Basa’nın yürüttüğü başarılı çalışmalara teşekkür eden Gürel, internet medyasının güçlendirilmesi ve kurumsallaşması sürecinde TİMBİR’in üstlendiği önemli görevi vurguladı.
Gürel, konuşmasında TİMBİR’in bugüne kadar ortaya koyduğu başarılı performansı övgüyle anarken, bundan sonraki süreçte de bu birlikle beraber hareket etmeye devam edeceklerini belirtti. Dijital medya sektöründe dayanışma ve ortak hareket etme kültürünün geliştirilmesinin önemine dikkat çekti.
Uluslararası Basın Federasyonu, TİMBİR ile iş birliğini sürdürme kararlılığını ifade etti ve dijital medya alanındaki ortak çalışmaları artırmanın gerekliliğini vurguladı.
Haberi Derleyen: Okan AVCI
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.