Kırıkkale’nin Yahşihan ilçesindeki imha sahasında gerçekleştirilen AR-GE çalışmaları sırasında meydana gelen mühimmat patlamasında iki kişi yaşamını yitirdi. Kırıkkale Valiliği, olay sonrası AFAD ve diğer ilgili kurumların hızla bölgeye sevk edildiğini, güvenlik önlemlerinin alındığını bildirdi.
Valilik açıklamasında, patlamayla ilgili adli ve idari soruşturmanın başlatıldığı ve sürecin yetkili makamlarca titizlikle takip edildiği belirtildi. Hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet, yakınlarına ise başsağlığı dilekleri iletildi.
Haberi Derleyen: Emre Aladağ
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.