Hakim ve Savcıların ilçeden ayrılacak olmaları nedeniyle Taşmektep'te bir veda yemeği düzenlendi. Bu anlamlı organizasyona Kaymakam Ünal Çoşkun, Cumhuriyet Başsavcısı Sayın Mustafa Aytunç Özen, İlçe Emniyet Müdürü Umut Aytekin ve Belediye Başkan Yardımcısı Aytekin Tiftikci katıldı. Beypazarı Adliyesi'ndeki görev sürelerini tamamlayan hakim ve savcılara, Kaymakam, Cumhuriyet Başsavcısı ve Belediye Başkan Yardımcısı Aytekin Tiftikci tarafından çeşitli hediyeler ile onurluk (plaket) takdim edildi.
İlçede Cumhuriyet savcısı olarak görev yapan karı-koca; Halil Burak Dokur HSYK müfettişliğine, eşi Şule Özkan Dokur ise Polatlı Savcılığına atandı. Hakimler arasında ise; Naz Sena Öktem Derekaya Pervari Hâkimliğine, Ali Ender Öksüz Tufanbeyli Hâkimliğine, Aslı Bozkurt Çiftci İzmir Hâkimliğine ve Esra Çetin Bakanlık tetkik hâkimliğine atanma kararı alındı.
Kaymakam Ünal Çoşkun, Cumhuriyet Başsavcısı Sayın Mustafa Aytunç Özen ve Belediye Başkan Yardımcısı Aytekin Tiftikci, ilçede görev yaptıkları süre boyunca sundukları hizmetlerden dolayı hakim ve Cumhuriyet savcılarına teşekkür etti. Yeni görev yerlerinde başarılar dileyen yetkililer, veda yemeğinde duygu dolu anlar yaşanmasına vesile oldu.
Haberi Derleyen: Emre Aladağ