AK Parti Elazığ İl Başkanlığı’nın yeni saha çalışması kapsamında teşkilatın tüm kademeleri Baskil ilçesinde bir araya geldi.
AK Parti Elazığ İl Başkanı Sencer Selmanoğlu liderliğinde düzenlenen programda, yaklaşık 100 AK Parti üyesi ilçe merkezi ve köylerde vatandaşlarla buluşarak talepleri ve önerileri dinledi. Bu etkinlik, partinin vatandaşla doğrudan iletişimini güçlendirmeyi amaçlayan yeni projenin ilk ilçe buluşması olarak kayda geçti.
Programa AK Parti Elazığ Milletvekilleri Prof. Dr. Erol Keleş, Ejder Açıkkapı ve Mahmut Rıdvan Nazırlı, Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, İl Genel Meclis Başkanı Av. Ömer Faruk Çelik, üç kademe ilçe başkanları, il başkan yardımcıları, il yönetim kurulu üyeleri, kadın ve gençlik kolları yöneticileri ile çok sayıda teşkilat mensubu katıldı.
Program süresince ilçe merkezi ve köylerde kapsamlı ziyaretler yapıldı. Milletvekilleri ve teşkilat üyeleri esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelirken, kadın kolları ekipleri hane ziyaretleri gerçekleştirerek vatandaşların taleplerini ve önerilerini dinledi. Gün boyu devam eden etkinlikte vatandaşlarla birebir iletişim kurularak teşkilatın çalışmaları anlatıldı ve ilçenin ihtiyaçları yerinde değerlendirildi.
AK Parti Elazığ İl Başkanı Sencer Selmanoğlu, “Teşkilatlarımız tam kadro sahada ve vatandaşla diyaloğu en üst seviyeye çıkarıyor. Geçtiğimiz günlerde ‘Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor’ programımızda belediye başkanımız, milletvekillerimiz ve üç kademe başkanlarımızın katılımıyla vatandaşlarımızla bir araya geldik. Ardından İl Danışma Meclisi Toplantımızı yaparak çalışmalarımızı değerlendirdik ve yol haritamızı belirledik. Bugün de Baskil ilçemizdeyiz. Bu proje benim için çok önemliydi ve göreve başladığımda mutlaka hayata geçirmek istediğim çalışmalardan biriydi. Milletvekillerimiz, Elazığ Belediye Başkanımız, İl Genel Meclis Başkanımız ve teşkilat mensuplarımız Baskil’in farklı bölgelerinde vatandaşlarımız ve esnaflarımızla buluşuyor. Hane ziyaretleri yapılıyor. Yaklaşık 100 kişilik AK kadro sahada. Amacımız teşkilatlar arasındaki kaynaşmayı güçlendirmek, vatandaşlarla bağlarımızı kuvvetlendirmek ve çalışmalarımızı bu anlayışla sürdürmek. Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile Teşkilat Başkanımız Sayın Ahmet Büyükgümüş tarafından belirlenen yol haritasını ilçelerimizde en iyi şekilde vatandaşlarımıza aktarmayı hedefliyoruz. AK Parti kuruluşundan bu yana istişareye önem veren bir partidir. Biz de bu anlayışı sahaya en iyi şekilde yansıtmak için gayret gösteriyoruz. İstişare ve uyum içinde bu ve benzeri çalışmaları artırarak sürdürecek, AK Parti’nin gücüne güç katmaya devam edeceğiz. Bu önemli projeye katkı sağlayan tüm teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyor, programlarımıza gösterdikleri yakın ilgi için Baskilli hemşehrilerimize şükranlarımı sunuyorum” dedi.
AK Parti Elazığ İl Başkanlığı tarafından başlatılan bu proje kapsamında önümüzdeki dönemde diğer ilçelerde de benzer programlar düzenlenmesi planlanıyor. Teşkilatın tüm kademelerini sahada buluşturan çalışmalarla vatandaşlarla doğrudan temasın artırılması amaçlanıyor.
Haberi Derleyen: Emrah Aladağ