Euro
37,5000
© 2026 Birlik Gazetesi - Türkiye'de Son Dakika Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Beypazarı Emniyeti, ilçenin güvenli ve turizm açısından cazip olduğunu açıkladı

Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü, ilçenin güvenli ve rahat bir turizm alanı olduğunu belirtti, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda denetimler sürüyor.

Yayınlanma
1 Dk Okuma Süresi

Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü, ilçenin hem yerli hem yabancı turistler için güvenli ve rahat bir ziyaret alanı olduğunu vurguladı. İlçe, başkent Ankara'nın önde gelen turizm merkezlerinden biri olarak öne çıkıyor.

Emniyet birimleri, Beypazarı’na gelen ziyaretçilere rehberlik hizmeti sunarken, ilçenin tanıtımına da katkı sağlıyor. Aynı zamanda güvenlik tedbirleri kapsamında çeşitli çalışmaları aralıksız sürdürüyorlar.

Özellikle 15 Temmuz Demokrasi Meydanı gibi önemli noktalarda vatandaşların güvenliğini sağlamak amacıyla denetimler devam ediyor. Bu alanlar, hem yerel halk hem de turistler için korunuyor.

İlçe Emniyet Müdürü Umut Aytekin, Beypazarı’nın tanıtımına önem verirken, ilçenin güvenli ve kolay gezilebilir bir şehir olması için de titiz biçimde çalıştıklarını söyledi.

Haberi Derleyen: Berke TAŞ

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.