TİMBİR Yüksek İstişare Heyeti Başkanı ve MGK Eski Genel Sekreteri Seyfullah Hacımüftüoğlu, TİMBİR 2. Olağan Genel Kurulunda önemli açıklamalarda bulundu. Hacımüftüoğlu, medyanın toplumsal sorumluluğuna vurgu yaparak, bu alandaki hassasiyetin artırılması gerektiğini belirtti.
Konuşmasında, “Karşımızdaki insanların lekelenmeme hakkını mutlaka birinci sıraya koymalıyız” ifadesini kullanan Hacımüftüoğlu, medya mensuplarının etik değerleri ön planda tutarak hareket etmelerinin önemine dikkat çekti. Bu açıklama, medyanın bireylerin haklarına saygı göstermesi gerektiği mesajını güçlü şekilde vurguladı.
Haberi Derleyen: Emre Aladağ
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.