Giresun’un Teyyaredüzü Mahallesi Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde asfalt yenileme çalışmaları başladı. İlk olarak caddede eski asfaltın söküm işlemleri yapıldıktan sonra, bir gün içinde sıcak asfalt serimine geçildi. Yetkililer, yürütülen asfalt çalışmalarının kısa sürede tamamlanarak yolun hem araç hem de yaya trafiğine yeniden açılmasının hedeflendiğini açıkladı.
31,5 milyon lira bütçeyle projelendirilen asbest boru değişim çalışmaları başta olmak üzere, çeşitli nedenlerle yıpranan ve kullanım ömrünü tamamlayan asfaltlar yenileniyor. Bu sayede vatandaşların ulaşımda yaşadığı problemlerin giderilmesi amaçlanıyor. Fen İşleri Müdürlüğü’nün yürüttüğü asfalt serim çalışmalarını yerinde inceleyen Belediye Başkanı Fuat Köse, teknik ekiplerden bilgi alırken, çalışanlara kolaylıklar diledi.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, asfaltlama çalışmalarının şehrin geleceği için büyük önem taşıdığını belirtti. Teyyaredüzü Mahallesi’nde yoğun araç ve yaya trafiğine sahip Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde asbest boru değişimi sonrası bozulan yolların modern ve kaliteli asfaltla yenilendiğini ifade etti. Köse, “Hemşehrilerimizin daha güvenli ve rahat ulaşım imkanına kavuşması için ekiplerimiz sahada yoğun bir şekilde çalışıyor. Giresun’un her noktasında hizmet üretmeye devam edeceğiz. Şehrimizin ihtiyaç duyduğu her noktada çalışmalarımızı sürdürecek ve Giresun’u daha modern bir kent haline getirmek için hizmet üretmeye devam edeceğiz” dedi.
Yürütülen asfaltlama çalışmaları mahalle sakinlerinin takdirini kazandı. Uzun süredir yenilenmesi beklenen yolların modern ve konforlu bir görünüme kavuşmasıyla birlikte bölge halkı memnuniyetini dile getirdi. Vatandaşlar, ulaşımın daha rahat hale gelmesinin önemine dikkat çekerek, Belediye Başkanı Fuat Köse ve belediye ekiplerine teşekkür etti. Mahalle halkı, “Yollarımızın yenilenmesiyle birlikte hem araçlarımız hem de yayalar için daha güvenli bir ortam oluştu” görüşünü paylaştı.
Haberi Derleyen: Okan AVCI
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.