Euro
37,5000
© 2026 Birlik Gazetesi - Türkiye'de Son Dakika Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Kaymakam Naim Akar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ile öğretmenlere başarı belgelerini verdi

Kaymakam Naim Akar, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü öğretmenlerine Kaymakamlık makamında düzenlenen törende başarı belgelerini takdim etti.

Yayınlanma
1 Dk Okuma Süresi

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen törende, Kaymakamlık makamında bir araya gelen öğretmenler, kaymakam Naim Akar başkanlığında toplandı. Toplantıya İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur de katıldı ve öğretmenlere, Kaymakamlık makamında başarı belgeleri takdim edildi.

Kaymakam Naim Akar, ilçede göreve başlamasının ardından eğitime verdiği önemi dile getirdi. Akar, "Geleceğin, bu günün küçükleri ve yarının büyükleri ile şekilleneceğini" belirterek, gençlerin eğitimine büyük önem verdiklerini vurguladı.

Başarı belgelerinin takdimi sırasında, kaymakam Naim Akar bir kez daha başta İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur olmak üzere tüm öğretmenlere teşekkür etti. Kaymakam, öğretmenlerin başarı belgelerini takdim ederek onları ödüllendirdi.

Haberi Derleyen: Okan AVCI

İlgili Konular:

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.