İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen törende, Kaymakamlık makamında bir araya gelen öğretmenler, kaymakam Naim Akar başkanlığında toplandı. Toplantıya İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur de katıldı ve öğretmenlere, Kaymakamlık makamında başarı belgeleri takdim edildi.
Kaymakam Naim Akar, ilçede göreve başlamasının ardından eğitime verdiği önemi dile getirdi. Akar, "Geleceğin, bu günün küçükleri ve yarının büyükleri ile şekilleneceğini" belirterek, gençlerin eğitimine büyük önem verdiklerini vurguladı.
Başarı belgelerinin takdimi sırasında, kaymakam Naim Akar bir kez daha başta İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur olmak üzere tüm öğretmenlere teşekkür etti. Kaymakam, öğretmenlerin başarı belgelerini takdim ederek onları ödüllendirdi.
Haberi Derleyen: Okan AVCI
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.