Kars Polisevi'nde düzenlenen programa, ilde görev yapan mülki idare amirleri ile aileleri katılım gösterdi. Samimi bir ortamda gerçekleşen etkinlikte, görev süreleri boyunca Kars'a sundukları hizmetler için vali yardımcıları ve kaymakamlara teşekkür edildi.
Vali Ziya Polat programda yaptığı konuşmada, kamu hizmetinin fedakârlık ve özveri gerektirdiğini vurgulayarak, Kars'ta görev yapan mülki idare amirlerinin vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla önemli çalışmalara imza attığını dile getirdi. Ayrıca, görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlara başarılı hizmetlerinden dolayı Başarı Belgesi takdim etti.
Vali Polat, yeni görev yerlerinde de aynı azim ve başarıyla görev yapacaklarına inandığını belirterek kendilerine başarı dileklerini iletti. Duygusal anların yaşandığı veda programı, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Haberi Derleyen: Sevda ER
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.