İSKİ, Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki çalışmalar nedeniyle yarın saat 14.00'te başlayıp çarşamba günü saat 04.00'te sona erecek olan planlı su kesintisini açıkladı. Kesinti toplam 14 saat sürecek.
Bu kesinti kapsamında Kağıthane ilçesindeki Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe mahalleleri ile Sarıyer'de yer alan Ayazağa ve Huzur mahalleleri su alamayacak.
İSKİ açıklamasında, kesintinin altyapı onarım çalışmaları nedeniyle yapıldığı ve çalışmalar tamamlandığında suyun yeniden verileceği bildirildi.
Vatandaşların kesinti süresince tedbirli davranmaları ve su kullanımını buna göre planlamaları istendi.
Haberi Derleyen: Emre Aladağ
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.