İçişleri Bakanlığı, FETÖ ve bağlantılı yapılanmalarla mücadelede kararlılığın süreceğini ifade ederek, vatandaşların huzur ve güvenliğinin korunmasının öncelikli hedef olduğunu açıkladı. Bakanlık, operasyonlarda görev alan emniyet personeli ile ilgili kurumlara da teşekkür etti.
Haberi Derleyen: Emrah Aladağ
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.