Euro
37,5000
© 2026 Birlik Gazetesi - Türkiye'de Son Dakika Haberleri
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Elazığ İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Gecekuşu’ndan güneş çarpmasına karşı uyarı

Elazığ’da mevsim normallerinin üzerindeki sıcaklıklar çocuklar, yaşlılar, kronik hastalar ve açık alanda çalışanlar için sağlık riskleri oluşturdu.

Yayınlanma
1 Dk Okuma Süresi

Elazığ İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Gecekuşu, mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcaklıkların özellikle çocuklar, yaşlılar, kronik hastalar ve açık alanda çalışanlar için ciddi sağlık riskleri oluşturduğunu belirterek vatandaşları güneş çarpmasına karşı uyardı.

Dr. Gecekuşu, bu grupların yüksek sıcaklıklardan daha fazla etkilenebileceğini vurguladı. Sağlık ekipleri, olası acil durumlara müdahale için hazır bekliyor.

Vatandaşların güneş çarpmasına karşı önlem alması, bol su tüketmesi ve mümkün olduğunca gölge alanlarda bulunması tavsiye edildi.

Haberi Derleyen: Okan AVCI

Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.