Elazığ İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Gecekuşu, mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcaklıkların özellikle çocuklar, yaşlılar, kronik hastalar ve açık alanda çalışanlar için ciddi sağlık riskleri oluşturduğunu belirterek vatandaşları güneş çarpmasına karşı uyardı.
Dr. Gecekuşu, bu grupların yüksek sıcaklıklardan daha fazla etkilenebileceğini vurguladı. Sağlık ekipleri, olası acil durumlara müdahale için hazır bekliyor.
Vatandaşların güneş çarpmasına karşı önlem alması, bol su tüketmesi ve mümkün olduğunca gölge alanlarda bulunması tavsiye edildi.
Haberi Derleyen: Okan AVCI
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.