Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu iş birliğinde düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği, Eskimalatya Meydanı'nda gerçekleştirildi.
Muharrem ayı nedeniyle organize edilen etkinlikte hazırlanan aşureler, meydanda bulunan vatandaşlara ikram edildi. Programa katılan yaklaşık 4 bin kişi için aşure dağıtımı yapıldı.
Battalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen etkinlik, vatandaşların yoğun katılımıyla sona erdi. Katılımcılar, bu anlamlı organizasyon sayesinde birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirme fırsatı buldu.
Haberi Derleyen: Emrah Aladağ
İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.