Hatay’da resmi kurumlar arası voleybol turnuvasında Kırıkhan birinci oldu

Hatay'da resmi kurumlar arasında düzenlenen voleybol turnuvasında Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü şampiyonluğa ulaştı, ödül töreninde kupalar verildi.

Hatay’da resmi kurumlar arasında düzenlenen voleybol turnuvasında takımlar, sezon boyunca centilmence mücadele ederek dereceye girebilmek için büyük gayret gösterdi. Turnuva boyunca sporcuların sergilediği dostane rekabet, izleyenlere keyifli anlar yaşattı.

Final maçının tamamlanmasının ardından düzenlenen ödül töreninde başarılı takımlara kupaları ve madalyaları takdim edildi. Tören sırasında Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bekir Çelik bir konuşma yaparak, turnuvaya katılan tüm sporcuları tebrik etti ve “Turnuva boyunca centilmence mücadele eden tüm sporcularımızı tebrik eder, dereceye girerek bizleri gururlandıran şampiyonlarımıza başarılarının devamını dileriz” ifadelerini kullandı.

Bekir Çelik, ayrıca “Bu değerli organizasyonun başından sonuna kadar emeği geçen tüm teknik ekibe, hakemlerimize ve bizleri yalnız bırakmayan sporseverlere teşekkürlerimizi sunarız” diyerek turnuvaya katkı sağlayan herkese teşekkür etti. Turnuva sonunda ise sıralama şöyle şekillendi:

  • Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü birinci oldu,
  • Altınözü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ikinci,
  • İl Emniyet Müdürlüğü üçüncü,
  • Defne İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü dördüncü sırada yer aldı.

Bu organizasyon, sporun birleştirici gücünü ortaya koyarak kurumlar arasındaki dayanışma ve dostluk bağlarının güçlenmesine önemli katkılar sağladı. Turnuva, katılımcılar arasında birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirdi.

Haberi Derleyen: Okan AVCI

Spor Haberleri