Halkalı-Arnavutköy hattındaki 5 yeni istasyonda üç günde 56 bin 555 yolcu kullanımı

19 Haziran’da açılan Halkalı-Arnavutköy hattındaki 5 yeni istasyon, ilk 3 gününde 56 bin 555 yolcu tarafından kullanıldı ve ücretsiz ulaşım 31 Temmuz’a kadar sürecek.

19 Haziran’da hizmete giren Halkalı-Arnavutköy hattının açılmasıyla yolcu sayısında kayda değer bir artış oldu. İlk üç gün içerisinde yeni açılan 5 istasyon toplamda 56 bin 555 yolcu tarafından kullanıldı. Günlük ortalama yolcu sayısı ise yüzde 33 yükselerek 47 bin 762’ye ulaştı.

Gayrettepe ve İstanbul Havalimanı istasyonları en fazla yoğunluk yaşayan duraklar oldu. Kısa sürede Halkalı ile Kayaşehir duraklarında da yolcu ilgisi yüksek oldu. Ayrıca, Halkalı-Arnavutköy arasındaki 5 yeni istasyonda ücretsiz seyahat uygulaması 31 Temmuz tarihine dek geçerli olacak.

Haberi Derleyen: Emre Aladağ

Gündem Haberleri