Dünya Sağlık Örgütü: Aşırı sıcaklar okulların kapanmasına ve sağlık tehditlerine yol açıyor

Dünya Sağlık Örgütü, aşırı sıcakların okulların kapanmasına ve halk sağlığının tehdit altına girmesine neden olduğunu açıkladı.

Dünya Sağlık Örgütü Genel Direktörü Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, aşırı sıcakların okulların kapanmasına ve halk sağlığının tehdit altına girmesine neden olduğunu belirtti. Ghebreyesus, iklim değişikliğinin gelecekte daha sık ve daha şiddetli sıcak hava olaylarına yol açabileceğini ifade etti.

DSÖ, iklim krizinin etkilerine karşı dayanıklı sağlık sistemlerinin güçlendirilmesi ve iklimle mücadele çalışmalarının hızlandırılması gerektiğini vurguladı.

Haberi Derleyen: Emre Aladağ

Gündem Haberleri