Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü, Kapıağzı’nda yangın ekiplerini hazır tutuyor

Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü, piknik alanlarında denetim yaparak çevre kirliliği ve orman yangınlarına karşı uyarılarda bulunuyor.

Yaşar Tonbak’ın haberine göre, Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, kampanya çerçevesinde piknik alanlarında denetim yaparak vatandaşları çöplerini doğaya bırakmamaları için uyarıyor. Müdürlük, atıkların çevre kirliliği yaratmasının yanı sıra orman yangınlarının çıkmasına da zemin hazırladığına dikkat çekti.

Tarım ve Orman Bakanlığı’nın orman yangınlarına ilişkin suç ve cezalarla ilgili duyurularını paylaşan Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü, yangınla mücadele faaliyetlerinin kesintisiz devam edeceğini bildirdi. Bu kapsamda Kapıağzı tesislerinde yangın ekipleri ve arazözler hazır bekletiliyor.

Yetkililer, ormanlık alanlarda denetim ve kontrollerin etkin biçimde sürdürüleceğini, olası yangınlara müdahale hazırlıklarının eksiksiz olduğunu belirtti.

  • Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü, piknik alanlarında denetimleri yoğunlaştırdı
  • Çevre kirliliğinin orman yangınlarına yol açabileceği uyarısı yapıldı
  • Yangın ekipleri ve arazözler Kapıağzı tesislerinde hazır bekletiliyor

Haberi Derleyen: Emre Aladağ

Gündem Haberleri