Başkan Kasap, 30 kişinin kaldığı huzurevinde Babalar Günü'nü kutladı ve sağlık dileğinde bulundu

Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde moral gecesi düzenlendi; Başkan Kasap yaşlıların Babalar Günü'nü kutlayıp sağlık durumlarını yakından takip etti.

Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde düzenlenen moral gecesinde Başkan Kasap, yaşlılarla bir araya gelerek Babalar Günü'nü kutladı ve sağlıkları için iyi dileklerde bulundu. Sohbet ettiği sakinlerle vakit geçiren Kasap, hekim kimliğiyle sağlık durumlarını yakından takip ettiğini belirtti.

Kasap, “Sizlerin evladı gibi davranıyoruz. Mümkün olduğunca yanınıza gelerek sohbet ediyoruz. Sağlık konularınızla ilgili de doktor olarak ilgileniyorum. Hepinizin sağlıklı ve huzurlu günler geçirmesini temenni ederim.” dedi.

Etkinlik sırasında huzurevi sakinleriyle sohbet eden Başkan Kasap, programın sonunda huzurevinden ayrıldı.

Haberi Derleyen: Berke TAŞ

Gündem Haberleri